Autor Wątek: Główna Izba  (Przeczytany 49765 razy)

Listopad 11, 2015, 07:34:50 pm
Odpowiedź #375

Shirang

  • Shirang.3198
  • Information
  • Kandydat
  • Wiadomości: 239
Gdy Lisa dorzuciła drewna do ognia, Shirang mruknął pod nosem - Chociaż jedna wie, czym palić w kominku - po czym słuchał uważnie informacji na temat działań w dżungli, oraz teorii na temat magii, jaką posługuje się smok.
- Gdyby Klasztor wiedział coś więcej na temat smoków, już dawno Pakt by był w stanie je zniszczyć. Gdyby ktokolwiek wiedział coś więcej na temat smoków, efekt by był ten sam. Jeśli chcesz się czegoś dowiedzieć o Mordremothcie, szukaj tam, gdzie jeszcze nikt nie szukał, w dżungli, albo ruinach. - mówił to, obserwując, czy Plagis nie zechce wrzucić czegoś jeszcze do ognia. - Nie wspomnę już, że magia smoków jest... inna... to nie jest coś, co można z czymś porównać. - Shirang rozejrzał się po zebranych, i stwierdził, że sylvari, kobieta i asur, mogą mieć problemy, żeby wnieść mężczyznę po schodach, do jego pokoju. Postanowił więc raz jeszcze spróbować go obudzić. Inaczej mówiąc podszedł i wyciągnął rękę, spod głowy śpiącego.

Listopad 11, 2015, 09:40:53 pm
Odpowiedź #376

Helmingan Markus

  • Markos.1498
  • Information
  • Kandydat
  • Zbanowany
  • Wiadomości: 177
  • O co walczymy? To tak jakby pytać: Po co żyjemy?
- Markus ocknął się lekko zdezorientowany.
C.. co? Na czym to ja skończyłem?

Listopad 12, 2015, 12:55:48 am
Odpowiedź #377

Lisa Blackarrow

  • Black Legionist.7249
  • Information
  • Kandydat
  • Zbanowany
  • Wiadomości: 69
  • Postać fabularna Harralda Czarnobrodego
- Na chwilę zasnąłeś, relacjonując nam wcześniej dość pobieżnie sytuację w dżungli, w tym status dowódców Paktu i sytuację z Sylvari. - Wysypała strzały z kołczana, po czym zaczęła nakładać na odpowiednie groty jakieś substancje, z pojemniczków przy pasie. - Natomiast co do ciebie, Plagisie, obawiam się że Shirang ma rację. Wiemy bardzo mało na temat smoków. Jeśli chciałbyś się o nich dowiedzieć więcej, musiał byś pytać krasnoludów, co byłoby... ciężkie, lub też wyruszyć do Maguumy i tam szukać tego, co potrzebujesz. - Schowała pierwszą partię strzał do leżącego kołczana, po czym ziewnęła pod maską. - Matko, ten kominek jest zbawieniem w tych lodowych krainach...-

Listopad 12, 2015, 01:33:41 am
Odpowiedź #378

Helmingan Markus

  • Markos.1498
  • Information
  • Kandydat
  • Zbanowany
  • Wiadomości: 177
  • O co walczymy? To tak jakby pytać: Po co żyjemy?
- Markus przetarł twarz dłońmi.
- Ahh tak wybaczcie, nie marzę już o niczym jak o pustym łóżku...
- Przez chwilę patrzył na Lisę kiedy ziewała.
- Tak odbiegając od tematu. Lisa, czemu cały czas nosisz tę maskę?

Listopad 12, 2015, 01:48:15 pm
Odpowiedź #379

Lisa Blackarrow

  • Black Legionist.7249
  • Information
  • Kandydat
  • Zbanowany
  • Wiadomości: 69
  • Postać fabularna Harralda Czarnobrodego
- Moja twarz pod maską jest poważnie poparzona. Wypadek z najemnym elementalistą w domu. - Wzuszyła ramionami.

Listopad 12, 2015, 02:32:35 pm
Odpowiedź #380

Plagis

  • DarthNevar.3591
  • Information
  • Kandydat
  • Wiadomości: 44
-A może istnieje sposób żeby to zaleczyć? - bardziej stwierdził jak spytał Plagis. - Mógłbym popytać znajomych medyków i magów. - dodał zaraz, ze szczerą chęcią pomocy.
-A co do moich badań. To owszem planuje wyruszyć do Magumy, lecz nie chciałem iść nie przygotowany. - mówił zmieniając temat - Zważając na fakt co się tam dzieje z sylvari i co Modermy zrobiły z moimi towarzyszami... - zawiesił głos znów patrząc w ogień.

Listopad 12, 2015, 04:02:45 pm
Odpowiedź #381

Shirang

  • Shirang.3198
  • Information
  • Kandydat
  • Wiadomości: 239
- Markusie, może jednak pójdziesz się zdrzemnąć? Odeśpisz trochę i tu wrócisz. - powiedział, spoglądając na trzy razy przeżute i wyplute oblicze człowieka. Następnie zwrócił się do Plagisa
- Jesteś pewny, że chcesz tam iść? Jesteś pewny, że dasz radę oprzeć się woli Mordremotha? Bo wątpię, czy to jest coś, na co można się przygotować. - w tym momencie Shirang popukał palcem w swoją skroń - Jak nie masz dostatecznie silnej woli i elastycznego umysłu, to choćbyś wiedział wszystko na temat tego smoka, to i tak ugniesz się pod jego presją, a wtedy będzie już za późno, żeby się wycofać. - Shirang wpatrywał się w Plagisa, szukając w jego postawie, sposobie mówienia, a przede wszystkim w oczach, czegoś, co powie młodemu asurze, jak silną wolę, i determinację, ma jego towarzysz.

Listopad 12, 2015, 05:15:02 pm
Odpowiedź #382

Helmingan Markus

  • Markos.1498
  • Information
  • Kandydat
  • Zbanowany
  • Wiadomości: 177
  • O co walczymy? To tak jakby pytać: Po co żyjemy?
- Patrząc na Plagisa
- Wątpię żeby była tutaj jakaś bezpośrednia forma magii, ostatni lojaliści sylvari mówili mi że słyszeli w głowach głos który kazał im walczyć z paktem, to wszystko zależy od siły woli.
- Następnie odpowiedział Shirangowi.
"Zdrzemnąć" to mało powiedziane, ale racja.
- Markus wstał z krzesła i odstawił je na miejsce, podniósł swój hełm z podłogi po czym zaczął kierować się w stronę schodów. Odmachał raz towarzyszom i powolnym krokiem udał się na górne piętra.

Listopad 12, 2015, 06:13:42 pm
Odpowiedź #383

Plagis

  • DarthNevar.3591
  • Information
  • Kandydat
  • Wiadomości: 44
-Dobrej nocy Marcusie - powiedział sylvari za rycerzem.
Patrzał jeszcze chwilę w ogień jakby zbierając myśli, po czym odwrócił się w stronę asury z pełnym determinacji wzrokiem.
-Jeśli myślisz że tutaj nie dociera ten parszywy szept to sie mylisz. - prawie warkną sylvari - Aż sie boje pomyśleć jak to brzmi kiedy jest rykiem, ponoć niektórzy sylwari w Magumie nie są w stanie słyszeć nic innego jak tylko to plugawe wycie. - odwrócił wzrok znów w strine ognia. - Ale ktoś musi podjąć to ryzo. Moi pobratymcy byli cennymi żołnierzami podczas walk z Zaithanem, choćby za to należy szukać dla nich ratunku. Lub przynajmniej środka obrony przed tym zewem.
Plagis przerwał na chwilę i nalał sobie do kubków modu po czym podał jeden Shirang`owi.
-Co do magii pewnie uczonemu nie muszę opowiadać legendy że jakby pochodzi ona od smoków, a jeśli jest w tym chodź trochę prawdy na pewno istnieje sposób żeby użyć tego przeciwko nim.

Listopad 15, 2015, 10:13:45 pm
Odpowiedź #384

Shirang

  • Shirang.3198
  • Information
  • Kandydat
  • Wiadomości: 239
Shirang wzrokiem odprowadził Markusa. Gdy po chwili ciszy, sylvari, przemówił pełny determinacji, asura już wiedział, z jak silnym umysłem, ma teraz do czynienia. Kolejna chwila milczenia, po czym przed Shirangiem wyrósł kubek miodu, który, młody asura, chętnie przyjął, dziękując darczyńcy skinieniem głowy, po czym odczekał, aż Plagis zakończy swoją kwestię.
- Z tym masz rację, ale skoro z samej teorii, przez tyle lat nie udało się znaleźć remedium, to teraz w ciągu paru minut, wątpię, żeby komukolwiek to się udało. - pociągnięcie solidnego łyku z kubka - Moim zdaniem, teraz tylko praktyka może tu pomóc. - Asura przez chwilę wpatrywał się w ogień w zamyśleniu. - Słyszałem o miejscach, gdzie zew smoka nie dociera, niestety były one w dżungli. Gdyby udało Ci się odszukać kilka takich miejsc, być może dałbyś radę znaleźć wspólny czynnik, dzięki któremu Mordremoth nie ma tam władzy. - Shirang zamilkł, wpatrując się w ogień.
« Ostatnia zmiana: Listopad 15, 2015, 11:47:57 pm wysłana przez Shirang »

Listopad 16, 2015, 10:04:26 pm
Odpowiedź #385

Plagis

  • DarthNevar.3591
  • Information
  • Kandydat
  • Wiadomości: 44
Plagis na te słowa zerwał się z krzesła.
-Co gdzie?!-spojrzał na Asure - Powiedz gdzie to jest muszę tam sie udać!
Zaczoł chodzić dookoła sali, zastanawiając się nad wyprawą.
-Potrzeba prowiantu- mruczał pod nosem - sprzętu badawczego, ochrony...
-Jeśli wszystko się uda powinienem stworzyć jakieś zaklęcie wyciszenia... Ale nie na to za wcześnie jeszcze, najpierw trzeba tam dotrzeć.

Listopad 20, 2015, 05:48:30 pm
Odpowiedź #386

Shirang

  • Shirang.3198
  • Information
  • Kandydat
  • Wiadomości: 239
- Spokojnie - rzekł asura, przyglądając się, jak Plagis wydeptuje ścieżkę wokół sali.
- Nie mam pewności, ale wydaje mi się, że plotki, które słyszałem, mówiły o Rata Novus. - Shirang zrobił pauzę, czekając na reakcję rozmówcy na tą nazwę, po czym kontynuował:
- Ciężko będzie się tam dostać. Podróż do serca dżungli może okazać się samobójstwem dla Sylvari. Już nie mówię o sługach Mordremotha, którym byśmy musieli stawić czoła...

Listopad 22, 2015, 09:36:10 pm
Odpowiedź #387

Plagis

  • DarthNevar.3591
  • Information
  • Kandydat
  • Wiadomości: 44
- Tak ale... - Plagis przystanął- nie wiem czy jest czas na czekanie....
Usiadał z powrotem w fotelu i wpatrzył sie w ogień.  Znów zagłębiając się w swoich myślach.
- Zabawne jest to że przez pół mojego życia pchałem się w niebezpieczeństwo sam. - westchnął. - A teraz trzęsę sie ze strachu na samą myśl o Magumie. Ale nie mogę sie wycofać to jedyna opcja jaką mam.

Listopad 28, 2015, 10:23:38 am
Odpowiedź #388

Shirang

  • Shirang.3198
  • Information
  • Kandydat
  • Wiadomości: 239
- Dobre przygotowanie. To jest połowa drogi do sukcesu wyprawy. Tym razem nie będziesz mógł iść sam. Jeśli przeceniłeś swoją wolę, i Mordremoth da radę zawładnąć i Tobą, to będziesz potrzebował kogoś, kto, w chwili gdy to się stanie, pozbawi Cię przytomności, i zabierze w bezpieczniejsze miejsce. Jedna osoba nie wystarczy. Potrzeba jeszcze kogoś, kto w tym czasie mógłby odpierać ataki Mordremów. Nie ma co liczyć na szczęście, od razu trzeba założyć najgorszy scenariusz i się na niego przygotować - tym razem Shirang zaczął chodzić dookoła sali, układając w głowie plan wyprawy - Ale masz rację... nie ma czasu na czekanie. Jest tylko czas, na przygotowanie się, i to też niezbyt wiele.