Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Teraz jest Śr kwi 21, 2021 9:21 am



  • Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
    Autor Wiadomość
     Tytuł: Tryb PvP: Stronghold
    PostNapisane: Śr mar 20, 2019 3:39 pm 
    Lider
    Lider
    Offline

    Posty: 1015



    Rangi specjalne
    Sekcje
    Tytuły dodatkowe
    Znaczące funkcje fabularne

    Komandor (PvE) Kapitan (PvP) Narrator (RP)
    Obrazek


    Jest to jeden z trybów PvP, w którym przeciw sobie walczą dwie drużyny (5v5).
    Głównym celem jest zabicie Lorda przeciwników, ale nie jest to takie łatwe, gdyż żeby się do niego dostać, trzeba zniszczyć wszystkie chroniące go bramy.


    WARTO WIEDZIEĆ

    - Wygrywa drużyna, która jako pierwsza zabije Lorda.
    - Gracz nie może niszczyć bram - od tego są specjalni NPC (tworzy się ich w bazie)
    - Przywoływanie pomocników - NPC - wymaga zasobów. Zdobywa się je w specjalnym punkcie na mapie.
    - Jeżeli strażnik broniący bramy zostanie zabity, już się nie zrespi.


    DOSTĘPNE MAPY

    - Champion's Dusk


    Ostatnio edytowano Śr mar 20, 2019 4:01 pm przez Warden, łącznie edytowano 1 raz
    Góra
      Zobacz profil  
     
     Tytuł: Tryb PvP: Stronghold - Battle of Champion Dusk
    PostNapisane: Śr mar 20, 2019 3:59 pm 
    Weteran
    Weteran
    Avatar użytkownika
    Offline

    Posty: 509



    Rangi specjalne
    Sekcje
    Tytuły dodatkowe
    Znaczące funkcje fabularne

    Opiekun (RP) Loremaster (RP) Zwycięzca Igrzysk Angu Mister Aiwe Radny
    Post stworzony przez: Mototada

    Obrazek




    [+] Koszary - Obrazek
    Obrazek

    Koszary

    Tutaj za zdobyte zapasy możemy rekrutować łuczników oraz skrtitów oblężniczych zwanych ładnie "Zenonami". Jest to również miejsce, z którego oni oraz przywołany Czempion Mgieł ruszają w drogę przeciwko wrogiemu lordowi.




    [+] Magazyn - Obrazek
    Obrazek

    Magazyn
    W tym miejscu pobieramy zapasy. Jest on usytuowany w centrum mapy. Znajdują się tu dwa składowiska, które posiadają 2 jednostki zapasów każde. Odnawiają się co 15 sekund tylko jeśli zostaną w pełni zużyte.




    [+] Zapasy - Obrazek ft. Mototada
    Obrazek

    Zapasy (Supply)
    Zapasy są surowcem za który rekrutujemy łuczników i Zenonów. Każdy gracz może posiadać przy sobie maksymalnie 2 jednostki zapasów co jest symbolizowane "duszkiem" beczki unoszącym się obok gracza(na zdjęciu widać po lewej stronie pełną beczkę a po prawej cień beczki. Oznacza to że nosze przy sobie 1 jednostkę zapasów). Po śmierci gracza zapasy jakie przy sobie miał zostają upuszczone na ziemi i każdy inny gracz może je podnieść(z przeciwnej drużyny też). Grę zaczynamy z 1 jednostka zapasów! Więc pamiętajcie by ja wydać na początku gry.




    [+] Esencje Mgły - Obrazek
    Obrazek

    Obrazek

    Esencja Mgły (Mist Essence)
    W tych miejscach pojawiają się esencje mgły. Służą one do przywoływania potężnych czempionów mgieł.
    Po ich pojawieniu się(co jest oświadczane stosowną informacją) ładują się przez 30 sekund. Po tym czasie dopiero można się z nimi skomunikować co spowoduje przywołanie czempiona mgieł. Komunikacja trwa 10 sekund i może zostać przerwana. Esencje mgły pojawiają się w następującej kolejności: 12:30 na początku po stronie drużyny która ma mniej punktów, 9:30 następnie po przeciwnej, a później po obu 6:30 i 3:30. Oznacza to, że jedna drużyna może przywołać dwóch czempionów mgieł)




    Aleje (lanes)
    W tym trybie mamy do czynienia z dwoma alejami ilościowo i rodzajowo. Są to ścieżki po których poruszają się atakujący i na których rozlokowane są umocnienia. Mamy aleje górna i dolną oraz ofensywną i defensywną. Każda aleja jest aleją ofensywną oraz defensywną dla przeciwnika. Aleja dolna jest to aleja ofensywna dla czerwonych i defensywna dla niebieskich z kolei górna ma na odwrót(czyli defensywna dla czerwonych, a dla niebieskich ofensywną). Przejdźmy zatem do opisu poszczególnych miejsc.




    [+] Zewnętrzna Brama - Obrazek
    Obrazek

    Zewnętrzna brama
    Zewnętrzna brama jest pierwsza linią oporu. Strzeże jej 2 strażników który będą atakować zbliżających się przeciwników. Brama nie może zostać zaatakowana przez graczy.




    [+] Trebusz - Obrazek
    Obrazek

    Trebusz
    Starożytna i średniowieczna broń; baro-balistyczna machina miotająca, wykorzystująca zasadę dźwigni, miotająca pociski stromotorowo(czyli ze pod dużym kątem) ze znaczną celnością. Używany jest przez graczy z wysoką precyzją (taki żarcik słowny).
    Znajduje się on obok każdej zewnętrznej bramy.




    [+] Zewnętrzny Zamek - Obrazek
    Obrazek

    Zewnętrzny Zamek
    Jest to obszar pomiędzy zewnętrzna a wewnętrzną bramą. Tuz za pierwsza brama znajduje się dwóch strażników, a przed druga stoi kolejnych dwóch tym razem elitarnych. Dla przeciwnej drużyny obszar jest dostępny dopiero po wyważeniu pierwszych drzwi.




    [+] Przejście - Obrazek
    Obrazek

    Przejście z bazy i koszar do wewnętrznej bramy
    Warto pamiętać o tym miejscu gdy chcemy szybko z bazy lub koszar dotrzeć szybciej do naszego lorda.




    [+] Brama Wewnętrzna - Obrazek
    Obrazek

    Brama Wewnętrzna
    Ta brama prowadzi do naszego lorda. Jest ona strzeżona przez dwóch elitarnych strażników




    [+] Zamek Wewnętrzny - Obrazek
    Obrazek

    Zamek Wewnętrzny
    To jest miejsce przebywania lorda. Dostęp do niego przeciwna drużyna uzyskuje po przełamaniu wewnętrznej bramy. Lord jest chroniony przez 4 elitarnych strażników (kleryka(wbrew nazwie nie leczy lorda), maga, łucznika i żołnierza). Zabicie lorda skutkuje wygrana gry.




    [+] Lord - Obrazek
    Obrazek

    Lord
    Najważniejsza postać w całej bitwie. To jego musimy zabić oraz jemu zapewnić należyta ochronę. Jego śmierć skutkuje wygraniem lub przegraniem rozgrywki. Lord sam w sobie jest bardzo silna jednostka więc radzę brać jego pod uwagę gdy bijecie się również z przeciwną drużyną. Lorda można leczyć. Oprócz tego, że jest silny i broni go 4 strażników ma w swoim arsenale kilka umiejętności(które są wzorowane na umiejętnościach guardiana i thiefa).

    Przyciąganie - wypuszcza pocisk/linę która przy trafieniu przyciąga przeciwników do lorda

    Odepchnięcie - odpycha graczy kiedy lord walczy o życie (stan downed)

    Wir guardiana - kręci się i zadaje duże obrażenia

    Wir thiefa - Rzucany zaraz po przyciągnięciu przeciwników do siebie. Zadaje duże obrażenia. Nakłada zatrucie, osłabienie (weakness) i okaleczenie (crippled)

    Ważną rzeczą podczas walki z nim jest to, że walka z nim odbywa się na tej samej zasadzie co z graczem tzn. ma również ma fazę walki o życie (downed) z której może zostać podniesiony lub dobity.

    Dopiero dobicie lorda pozwala nam wygrać grę. Lord nie podniesie się jeśli zabije jakiegoś NPC. Może zostać podniesiony jedynie przez graczy.




    [+] Czempion Mgły - Obrazek
    Obrazek

    Czempioni mgieł (Mist Champions)
    Są to bardzo potężne jednostki, które wzywa się za pomocą esencji mgły. Atakuje zarówno strażników, graczy jak i bramy. ignorują wali na linii i udają się od razu do najdalszego celu(np. bramy). Posiadają oni 3 umiejętności. Pierwszą jest okrzyk bojowy który jest aktywowany w momencie przywołania czempiona. Drugą jest pasywka która działa na obszarze wokół czempiona. Ostatnią jest umiejętność elitarna która jest aktywowana w momencie jak czempion dotrze do lorda i ma 60 sekund czasu odnowienia. Jak na razie jest 4 czempionów mgieł i każdy różni się statystykami oraz umiejętnościami. Przejdźmy zatem do ich omówienia.




    Warunki zwycięstwa
    Tak jak pisałem wcześniej celem tego trybu jest zabicie wrogiego lorda w 15 minut. Oczywistym jest że nie zawsze uda nam się wyrobić w tym przedziale dlatego po skończeniu sie czasu wygrywa drużyna posiadająca więcej punktów lub następuje dogrywka.
    Punktacja wygląda następująco:
    • 250 punktów za zabicie lorda(moim zdanie trochę bez sensu bo w momencie zabicia lorda i tak wygrywamy/przegrywamy grę no cóż począć)
    • 50 punktów za zniszczenie bramy
    • 20 punktów za przywołanie czempiona
    • 10 punktów za strażnika wewnątrz zamku
    • 5 punktów za strażników bram
    • 5 punktów za zabicie przeciwnika
    Dogrywka jest ostatnia szansą na zabicie lorda i zdobycie ostatnich punktów. Następuje wtedy kiedy któryś z lordów dalej jest w walce. Kiedy żywy wyjdzie z walki wtedy gra się kończy i wygrywa drużyna mająca więcej punktów



    Góra
      Zobacz profil  
     
    Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

    Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


    Kto przegląda forum

    Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


    Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
    Nie możesz odpowiadać w wątkach
    Nie możesz edytować swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów

    Szukaj:
    Skocz do:  
    cron