Czym jest podjecie znane pod słowem: "Disengage"? To nic innego jak kontrolowane, przemyślane opuszczanie jakiegoś punktu, albo teamfightu, który z góry wiadomo, że nie ma zbyt dużych szans na zwycięstwo. I jest to bardzo ważny element PvP, w trybie Conquest.
Dlaczego trzeba to robić? Początkujący gracze czesto wychodzą z założenia, że opłaca sie zostać w jakimś punkcie do samego końca, żeby przynajmniej go troche dłużej utrzymać. I jest to bardzo błedne myślenie. Umieranie w trybie Conquest to najgorsze co możemy zrobić. Nie ma sytuacji, w których opłaca sie umrzeć. Każda śmierć jaka wchodzi na Twoje konto znacząco przybliża Cie do przegranej w danym meczu. Czasem wystarczy nawet tylko jedna, by Twoja drużyna nie mogła sie już po tym podnieść.
Taka kontrolowana ucieczka pozwala Ci sie zgrupować z drużyną w innym , bardziej dogodnym dla was miejscu. By odeprzeć atak. Bez straty czasu na respienie sie i tym samym pozostawiania drużyny bez twojego wsparcia.
Kiedy opuszczać punkt / walke? Trzeba to zrobić wystarczająco szybko, żeby mieć na to w ogóle jakiekolwiek szanse. Jak zostaniesz sam w punkcie / walce, bo wszyscy inni już wcześniej zdążyli sie ewakuować, albo padli, to wrogowie z pewnością nie pozwolą Ci uciec.
Kiedy grasz, cały czas obserwuj sytuacje na mapie. Myśl. Analizuj sytuacje. Nie graj na autopilocie. Jezeli widzisz, ze dany punkt / teamfight nie prowadzi do niczego dobrego, to uciekaj z tego miejsca.
Profil gracza: RP | PvE | PvP
|