Stara Siedziba w Snowden

Eksploruj kontynenty planety Azeroth i inne miejsca ze świata World of Warcraft.
Warden

Stara Siedziba w Snowden

Nieprzeczytany post autor: Warden »

Obrazek
Po przebudowie cała Stara Siedziba została rozszerzona oraz wzbogacona o nowe dodatkowe funkcje. Nie jest to tylko warownia jak kiedyś, czy posterunek, lecz także w pełni przystosowany przyczółek dla Aiwe. Wrogowie nie raz podejmowali się ataków na dany teren, dlatego też wszystko zostało wzmocnione zgodnie z wolą Xara i Rady Aiwe. Znajdując się również na trakcie handlowym Miasto dostaje dodatkowe źródło zysków oraz dochodów, jakie przynosi rozszerzenie handlu.

Ewakuacja i zamknięcie Miasta Aiwe spowodowało, że w krótkim czasie placówka stała się tymczasowo główną Siedzibą Aiwe. Administracja w tym miejscu została szybko dostosowana do potrzeb i bez problemu spełnia swe wymagania. Obowiązują tutaj nowe przepisy bezpieczeństwa oraz spisu ludności, które są kontrolowane przez Straż Rady. Wysokie mury dookoła dają duże poczucie bezpieczeństwa, a patrolują je wartownicy Strażnicy, gotowi do szybkiej reakcji. Twierdza na pierwszy rzut oka może wydawać się mała, lecz w istocie to ogromny przybytek, który potrafi pomieścić ogromną ilość ludności oraz zapewnić im bezpieczeństwo. Również na zewnętrznych stronach murów są osadzone balisty, do których maja klucze jedynie Strażnicy - używane w razie ataków na fortyfikację. Stara Siedziba, stała się raz jeszcze domem dla Bractwa Aiwe, po długim czasie...

Obrazek

1. - Główna hala - Miejsce zachowane oryginalnie tak jak wcześniej przed zmianą. Jest w nim ognisko oraz kwatery na piętrze dla strudzonych pracowników Starej Siedziby. Na parterze znajduje się bar, za który odpowiadają Nathan i Nassan. Nie ma lepszego miejsca na picie trunków lub spożywania posiłku po trudach i wyzwaniach.

2. - Kwatery - Tam członkowie Bractwa posiadają wynajęte pokoje. Są to nieduże, acz wygodne miejsca wypoczynku. Jest ich wiele oraz miejsca wystarczy dla każdego Mieszkańca, który brał udział w ewakuacji z Miasta Aiwe. W podziemiach pod tym terenem znajdują się również łaźnie dla Mieszkańców.

3. - Kwatera Medyków - Tutaj urzędują osoby odpowiedzialne za służbę zdrowotną, znajdują się tam łóżka polowe oraz sala operacyjna. Są tam dostępne również zapasy medyczne. Zawsze w razie potrzeb ktoś jest dostępny, by udzielić pomocy medycznej. Placówka ta jest odpowiednikiem Lecznicy i zajmuje się nią R. Złata Tereshan.

4. - Kwatera Straży - Pomieszczenie i jednocześnie koszary dla obrońców Aiwe. Również jest tam wejście do lochów prowadzące do podziemi, które działają na podobnej zasadzie co Kompleks Izolatek - niemniej jednak, nie są tak rozbudowane jak w Mieście Aiwe. Są tam również cele antymagiczne. Jest to odpowiednik Wieży Straży oraz zajmuje się nią R. Warden Mathre.

5. - Magazyn składowy - Miejsce, w którym trzyma się wszelkiego rodzaju rzeczy, znajdujący się tuż niedaleko Kwater Władzy i pilnowany przez nie. Rada w całości odpowiada za dane zbiory oraz rozdziela je racjonalnie.

6. - Kwatera Władzy - Miejscowy odpowiednik Gabinetu Rady, z dostępem jedynie dla Władz Miasta. To własnie tam można spotkać Radnych, planujących kolejne strategiczne ruchy na przyszłość.

7. - Plac Wewnętrzny - Tutaj mogą trenować Strażnicy jak i Aiwijczycy. Przybysze mogą otrzymać przepustkę tylko i wyłącznie od Rady, kontaktując się z Władzami pośrednio przez Straż. Jest to przestronny plac, gdzie można porozmawiać na spokojnie i zaczerpnąć świeżego powietrza.

8. - Plac Zewnętrzny - Znajdują się tutaj handlarze, kowal oraz różnego rodzaju usługi, to miejsce jest pełne namiotów, do których są przypisywani Przybysze znajdujący się w spisie - posiadają tam potrzebne do przeżycia rzecz: artykuły spożywcze oraz higieniczne. Tuż przy bramie strzeżonej przez elitarne Straże Rady znajdują się również stajnie, które prowadzi Neshka. Przy bramie do Placu Wewnętrznego, znajduje się Tablica Ogłoszeń, na której można zamieszczać pisma z wydarzeniami.

9. - Przesmyk - Wyjście awaryjne prowadzące również do tajemniczych podziemi. Dodatkowo jest chroniony przez dwie wieże Strażnicze, które wypatrują zagrożenia z dala, pełniąc jednocześnie służbę ostrzegawczą dla reszty. Na południe znajduje się również obóz Seraph i Aiwe, które dzielą na moce umowy z Radą.

~ Poza murami Starej Siedziby, roznoszą się dodatkowe namioty robotników, którzy nadal pracują nad poszerzeniem murów fortyfikacji, by była jeszcze większa w przyszłości.

Obrazek
Stara Siedziba ze względu na bogatą przeszłość Aiwe oraz poszanowania dla jej tradycji została przywrócona oraz tętni życiem bardziej niż kiedykolwiek. Straże tym razem są o wiele lepiej zorganizowana jak cała placówka, stając się kluczowym punktem strategicznym Aiwe na bliskim i mroźnym wschodzie Tyrii - jak za dawnych lat.
aiwe_database

Re: Stara Siedziba w Snowden

Nieprzeczytany post autor: aiwe_database »

Do obecnej siedziby Aiwe przybył posłaniec z listem. Straż nie wpuściła go ze względu na procedury bezpieczeństwa, ale przejęto od niego zapieczętowany woskiem z odciśniętym symbolem Paktu list.
- Proszę przekazać go pilnie Radzie. Równie pilnie siły Paktu proszą o odpowiedź do oddziałów stacjonujących w kuźni. Ach. I jeszcze jedno. List jest do rąk własnych Rady, więc nie polecam nikomu innemu go otwierać. – Powiedział jedynie goniec, po czym oddalił się na ciężko opancerzonym raptorze.

List dotarł do siedziby Rady przekazany przez strażników do rąk własnych. Pieczęć nie była zerwana, ale list został uprzednio sprawdzony pod kontem obecności magii oraz środków chemicznych i biologicznych, mogących zaszkodzić bractwu. Nie wykryto żeby miał być próbą zaszkodzenia w jakkolwiek ze sposobów, ale wykryto w nim obecność magii, która jednak nie miała być szkodliwa. Wręcz przeciwnie. Jak poinformowali naukowcy, magia miała identyfikować, kto łamie pieczęć i jeśli zostanie ona złamana przez nieupoważnioną osobę, miała spopielić list i dotkliwie popatrzyć wścibską osobę. Z resztą to samo potwierdzał również goniec.

Po rozpieczętowaniu listu były w nim dwie kartki.
Pierwszy list
Szanowni Radni Bractwa Aiwe,

Przede wszystkim pragniemy podziękować Wam za waszą skuteczną pomoc, podczas obrony obozu Zefirytów oraz przygotowaniu karawany. Eskorta zbita z sił paktu i korsarzy bez większych problemów dostarczyła do nas zapasy.

Pierwsza część przygotowań jest, zatem za nami. W związku z tym, że zgodziliście się wesprzeć nasze działania, Wasza organizacja zostanie zasilona niebawem przekazanym przez nas złotem. Kwota, którą ustaliliśmy wynosi równowartość pięciodniowego żołdu oficerskiego przemnożonego przez ilość osób, które wysłaliście celem wsparcia.

Jeśli zamiast nagrody w postaci pieniędzy, wolelibyście otrzymać opancerzenie opracowane przez siły paktu, dla raptorów, proszę zgłoście to w liście zwrotnym. Wtedy przyślemy do Was osobę, która zbierze odpowiednie pomiary i przygotuje dla waszych wierzchowców odpowiednie, dobrane pancerze, żeby stworzenia miały nadal wygodę, ale i większą protekcję.

Zefiryci Również przygotowali dla Was pakunek. Będziecie mogli go odebrać, kiedy zjawicie się w Kuźni.

Szczególne podziękowania przekazujemy Pani R. Kaeiles Mathre, oraz Panu Gidoko i Panu Hektorowi Gremuarowi Heksagonowi, za wsparcie i zasługi w postaci oczyszczeniu szlaku dla karawany. Nie wiem również, jakim cudem Pani Kaeiles udało się doprowadzić do tego, że pomiędzy siłami Paktu, a korsarzami zapanował spokój i chęć współpracy, ale również pragniemy Jej za to podziękować.

Mamy również przekazać, że dowódca korsarzy, Sayida, również jest wdzięczna za pomysł na „karę dla załogi”, choć nie chciała udzielić więcej informacji. Podobno odpowiednia osoba będzie wiedzieć, do kogo i o czym mowa w podziękowaniach.

Drogowskaz w Przystani Symfonii jest całkowicie stabilny w obecnej sytuacji i gotowy do korzystania przez Państwa jednostki.

Równolegle działania odbywały się na terenie wykopalisk w Deldrimorskich Ruinach oraz w obozie Dredgeów na Rozdrożach Dredgeów. Niestety tamtejsze organizacje oraz Pakt nie poradziły sobie z zadaniami. Poniżej przedstawiam Państwu status poszczególnych działań, oraz aktualny status tych terenów.

Deldrimorskie Ruiny: Wykopaliska zostały zaatakowane przez Prześladowcę. Większość obecnych Paktowiczów i Najemników została zabita lub ciężko ranna. Zginęło kilkoro Durmadczyków, jednak udało się zapewnić wycofanie większości z prowadzących wykopaliska członków Klasztoru. Na chwilę obecną jednostki wroga nie przesuwają się w stronę Kuźni, ale teren jest całkowicie pod kontrolą skażonych brandem jednostek. Nie ma pilnej potrzeby interwencji, ale na pewno możemy spodziewać się ataku albo na obóz Zefirytów, albo na Kuźnię. Tak czy inaczej pozycję obronne są utrzymane i w gotowości na przyjęcie, i odparcie ataku. Nie uważamy, aby dodatkowe wsparcie było konieczne na tym terenie, dopóki nie szykujemy się na odbicie.

Obóz na Rozdrożach Dredgów: Zostaliśmy powiadomieni, że transport przygotowanych materiałów nie może dotrzeć. Rzekomo na miejscu trwa oblężenie obozu przez spaczone istoty. Drogowskaz jest aktywny, ale niestabilny. Obroną dowodzi Jaux Hurdensson z Ferajny Kresu. Proszą o pilne wsparcie. Wiemy również, że zwiadowcy donoszą o osamotnionym Dredge na odległym silosie oraz o tym, że w pobliskiej okolicy krąży spaczona hydra, która ponoć zbliża się coraz bardziej do obozowiska Dredge.

Czekamy na Waszą decyzję, co do udzielenia wsparcia. Jeśli zdecydujecie się pomóc, to określcie, w którym miejscu zamierzacie zapewnić nam wsparcie. W odpowiedzi damy wtedy znać o terminie organizacji działań.

Z poważaniem,
Taktyk Jan Lód.
Drugi list
Awijczycy,
Pragnę w imieniu moim i moich braci podziękować, za wsparcie nas podczas obrony. Nie mamy możliwości dać Wam wiele, w szczególności w tak trudnych czasach, ale w Kuźni przygotowaliśmy dla Was przedmiot, który może wam się przydać.

Owym prezentem są dla niewielkie rezonujące kryształy, które umieszcza się w uszach osoby. Kamienie aktywowane mogą być przez mentalny impuls. Dostrajają się do częstotliwości pracy umysłu osoby, w której uszach się znajdują, a następnie wprowadzają istotę w stan letargu, podobny do śpiączki. Mózg ma również zakłócone odbieranie odczuć i impulsów nerwowych, więc ciało nie odczuwa bólu związanego z operacją. Przydatne, kiedy jakaś istota nie może zostać uśpiona przed zabiegiem za pomocą magii, oraz nie szkodzi na organizm tak, jak środki chemiczne czy niektóre ekstrakty ziołowe.

Po wyładowaniu kryształów albo wyłączeniu ich przez jakiś czas muszą one zebrać w sobie moc, a istota powinna dojść do siebie i wybudzić się szybko, chodź nie momentalnie.

Z podziękowaniami w imieniu Zefirytów,
Harmonita Clover
OOC
1. Kryształ Transu – Wkładane dousznie kryształy transu, które aktywowane pozwalają bez ingerencji magicznej w ciało poszkodowanego zapewnić mu coś na wzór narkozy. Jest to jednak skuteczniejsze i bezpieczniejsze, bo nie ingeruje w ciało. Fale rezonującego kryształu po prostu dezaktywują bodźce ruchowe i czuciowe oraz świadomościowe w mózgu rezonując na odpowiednich częstotliwościach. (Możliwe do użycia 1 raz na 3 dni. Narkoza z kryształu może być utrzymywana do 8 godzin.)
2. Korsarze zgodzili się wesprzeć starcie z Pradawnym Smokiem.
3. Zefiryci zgodzili się na swój sposób wesprzeć walkę z Pradawnym Smokiem, ale nie będą walczyć bezpośrednio, oczywiście.
4. Drogowskaz "Dalba" jest odblokowany i stabilny. Aiwe dostało koordynaty. Można z niego korzystać.
5. Drogowskaz "Serce Rewolucji" jest odblokowany, ale niestabilny. Istnieje szansa, że przy próbie przeniesienia się na drogowskaz postać trafi w inne, losowe miejsce. (około 40% szans na błąd przy przeniesieniu)
6. Wykopaliska na Ruinach Deldrimorskich są całkowicie przejęte przez brandowe jednostki co uniemożliwia progres działań Durmandczykom. Na chwilę obecną Pakt zarządził umocnienie defensywy obozów w Kuźni oraz Przystani Symfonii.
7. Bractwo Aiwe stoi przed wyborem wsparcia Ferajny Kresu w obronie Obozu na Rozdrożach Dredge albo pomocy w defensywie obozów Paktu, gdzie mogą wybrać:
a) Wsparcie Kuźni
b) Wsparcie Przystani Symfonii
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość