Ewakuacja i zamknięcie Miasta Aiwe spowodowało, że w krótkim czasie placówka stała się tymczasowo główną Siedzibą Aiwe. Administracja w tym miejscu została szybko dostosowana do potrzeb i bez problemu spełnia swe wymagania. Obowiązują tutaj nowe przepisy bezpieczeństwa oraz spisu ludności, które są kontrolowane przez Straż Rady. Wysokie mury dookoła dają duże poczucie bezpieczeństwa, a patrolują je wartownicy Strażnicy, gotowi do szybkiej reakcji. Twierdza na pierwszy rzut oka może wydawać się mała, lecz w istocie to ogromny przybytek, który potrafi pomieścić ogromną ilość ludności oraz zapewnić im bezpieczeństwo. Również na zewnętrznych stronach murów są osadzone balisty, do których maja klucze jedynie Strażnicy - używane w razie ataków na fortyfikację. Stara Siedziba, stała się raz jeszcze domem dla Bractwa Aiwe, po długim czasie...
1. - Główna hala - Miejsce zachowane oryginalnie tak jak wcześniej przed zmianą. Jest w nim ognisko oraz kwatery na piętrze dla strudzonych pracowników Starej Siedziby. Na parterze znajduje się bar, za który odpowiadają Nathan i Nassan. Nie ma lepszego miejsca na picie trunków lub spożywania posiłku po trudach i wyzwaniach.
2. - Kwatery - Tam członkowie Bractwa posiadają wynajęte pokoje. Są to nieduże, acz wygodne miejsca wypoczynku. Jest ich wiele oraz miejsca wystarczy dla każdego Mieszkańca, który brał udział w ewakuacji z Miasta Aiwe. W podziemiach pod tym terenem znajdują się również łaźnie dla Mieszkańców.
3. - Kwatera Medyków - Tutaj urzędują osoby odpowiedzialne za służbę zdrowotną, znajdują się tam łóżka polowe oraz sala operacyjna. Są tam dostępne również zapasy medyczne. Zawsze w razie potrzeb ktoś jest dostępny, by udzielić pomocy medycznej. Placówka ta jest odpowiednikiem Lecznicy i zajmuje się nią R. Złata Tereshan.
4. - Kwatera Straży - Pomieszczenie i jednocześnie koszary dla obrońców Aiwe. Również jest tam wejście do lochów prowadzące do podziemi, które działają na podobnej zasadzie co Kompleks Izolatek - niemniej jednak, nie są tak rozbudowane jak w Mieście Aiwe. Są tam również cele antymagiczne. Jest to odpowiednik Wieży Straży oraz zajmuje się nią R. Warden Mathre.
5. - Magazyn składowy - Miejsce, w którym trzyma się wszelkiego rodzaju rzeczy, znajdujący się tuż niedaleko Kwater Władzy i pilnowany przez nie. Rada w całości odpowiada za dane zbiory oraz rozdziela je racjonalnie.
6. - Kwatera Władzy - Miejscowy odpowiednik Gabinetu Rady, z dostępem jedynie dla Władz Miasta. To własnie tam można spotkać Radnych, planujących kolejne strategiczne ruchy na przyszłość.
7. - Plac Wewnętrzny - Tutaj mogą trenować Strażnicy jak i Aiwijczycy. Przybysze mogą otrzymać przepustkę tylko i wyłącznie od Rady, kontaktując się z Władzami pośrednio przez Straż. Jest to przestronny plac, gdzie można porozmawiać na spokojnie i zaczerpnąć świeżego powietrza.
8. - Plac Zewnętrzny - Znajdują się tutaj handlarze, kowal oraz różnego rodzaju usługi, to miejsce jest pełne namiotów, do których są przypisywani Przybysze znajdujący się w spisie - posiadają tam potrzebne do przeżycia rzecz: artykuły spożywcze oraz higieniczne. Tuż przy bramie strzeżonej przez elitarne Straże Rady znajdują się również stajnie, które prowadzi Neshka. Przy bramie do Placu Wewnętrznego, znajduje się Tablica Ogłoszeń, na której można zamieszczać pisma z wydarzeniami.
9. - Przesmyk - Wyjście awaryjne prowadzące również do tajemniczych podziemi. Dodatkowo jest chroniony przez dwie wieże Strażnicze, które wypatrują zagrożenia z dala, pełniąc jednocześnie służbę ostrzegawczą dla reszty. Na południe znajduje się również obóz Seraph i Aiwe, które dzielą na moce umowy z Radą.
~ Poza murami Starej Siedziby, roznoszą się dodatkowe namioty robotników, którzy nadal pracują nad poszerzeniem murów fortyfikacji, by była jeszcze większa w przyszłości.
Stara Siedziba ze względu na bogatą przeszłość Aiwe oraz poszanowania dla jej tradycji została przywrócona oraz tętni życiem bardziej niż kiedykolwiek. Straże tym razem są o wiele lepiej zorganizowana jak cała placówka, stając się kluczowym punktem strategicznym Aiwe na bliskim i mroźnym wschodzie Tyrii - jak za dawnych lat.